Huwelijksreis in India - Reisverslag uit Bombay, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu Huwelijksreis in India - Reisverslag uit Bombay, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

Huwelijksreis in India

Door: Fokje

Blijf op de hoogte en volg Fokje

10 December 2008 | India, Bombay

Vandaag precies 4 weken geleden zijn we getrouwd en morgen begint onze huwelijksreis waar we al maanden naar hebben uitgekeken! We vliegen eerst naar Mumbai en om het extra spannend te maken hebben we gekozen voor Aeroflot en maken we een tussenstop in Moskou.
We logeren in Mumbai in een hotel met uitzicht op zee; altijd handig, misschien spotten we nog een bootje met terroristen...
Uiteraard gaan we op bezoek bij Delma met wie ik tijdens mijn vorige bezoek aan India bevriend ben geraakt en gaan we wat bezienswaardigheden bekijken. Maandag vliegen we dan naar Kerala waar we een week hopen te blijven om vervolgens de trein naar Goa te nemen.
Daar vieren we Kerst onder de zon en aan het strand met Aleida, een vriendin die ook in Goa is op dat moment en we logeren in het guesthouse van Nana, de moeder van Delma.
Vlak voor oud en nieuw vliegen we naar Mumbai terug, pakken de trein naar Puna om daar het nieuwe jaar in de luiden met een oudstudent van mij die 'toevallig' net vrijwilligerswerk doet in Mamta, het project van Eline, de nu oudstudente die ik de vorige keer heb bezocht in India.
Via deze site proberen we de thuisblijvers een beetje op de hoogte te houden van ons spannend avontuur. Mocht je liever geen berichtjes ontvangen dan kun je dat aangeven op de website.

  • 10 December 2008 - 18:32

    Ankie :

    Lieverds pas goed op elkaar en heel veel plezier !!

  • 10 December 2008 - 19:04

    Tjaantje:

    Happy Honeymoon!! Lekker genieten van India en van elkaar, maar wél weer veilig terug komen hoor!!

    Dikkeliefs uit een bitterkoud Hollandios!!

  • 10 December 2008 - 19:46

    Emmy:

    lieve schatten, heel veel plezier gewenst. Wij houden de zaak hier wel een tijdje draaiend tot jullie terug zijn, daar kun je op rekenen.
    kus,
    emmy

  • 10 December 2008 - 19:57

    Géa Boiten:

    Lieverds,
    Wat een mooie foto van jullie ! Ik wens jullie ontzettend veel plezier en ik wil alles lezen !
    Ik moet morgen voor contrôle. Ik ben er wel bang voor.Let's hope for the best ! Pray for me !
    Liefs,
    Géa.

  • 10 December 2008 - 20:11

    Jesmin:

    Goede reis en pas goed op elkaar!!

    Liefs, Jesmin

  • 11 December 2008 - 01:59

    Ann:

    k Kan me zo voorstellen dat jullie hier naar uit hebben gekeken.
    Heel veel plezier,ennnnn
    take care

  • 11 December 2008 - 07:18

    Marja:

    Goede reis. Ik zal het volgen. Veel plezier.
    Liefs Marja

  • 11 December 2008 - 07:34

    Ineke Vos:

    WAT een geweldige reis maken jullie!
    En wat leuk dat ik een beetje mee kan genieten.
    Is het rustig daar? Wees voorzichtig maar geniet heel veel!!
    lieve groet Ineke

  • 11 December 2008 - 10:22

    Eline En Do:

    dag lieve dames,

    veel plezier in India. Ik hoop dat jullie een super tijd hebben en dat jullie Mamta ook goed kunnen zien :)
    dikke kus van ons

  • 11 December 2008 - 11:23

    Adrienne:

    Lieve Fokje en Jolanda,
    Wat klinkt dit allemaal geweldig! Als achterblijver ga ik met gepaste jalouzie jullie avontuur volgen.
    liefs,
    Adrienne

  • 11 December 2008 - 11:45

    Aleida:

    Lieve dames.
    Nogmaals een rustige reis toegewenst en hopelijk in Indiase sferen (met de nodige taboes!)veel plezier gewenst met elkaar en jullie vrienden daar.
    See U in Goa!
    Kus , Aleida

  • 11 December 2008 - 12:09

    Els:

    Heel veel plezier met jullie 2!!! Ga lekker genieten! Ik geniet mee vanachter mijn pc!
    veel liefs xxx

  • 11 December 2008 - 14:11

    Anneke:

    Hello Honeymooners,
    Hoe was de vlucht met Aeroflot? Ik zie uit naar jullie volgende bericht. Veel plezier in Mumbai en pas goed op elkaar!
    veel liefs,
    Anneke

  • 11 December 2008 - 19:11

    Reina:

    Dag lieverds,

    Ik wens jullie een super huwelijksreis en hoop dat jullie, wanneer jullie veilig terug zijn, echtgenoten hebben.

    knuffel, Reina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2009

Weer veilig thuis!

03 Januari 2009

Bijna thuis!

02 Januari 2009

Dansend het nieuwe jaar in...

31 December 2008

Travel trouble

29 December 2008

Laatste dagen Goa, op naar Mumbai
Fokje

Actief sinds 15 Nov. 2006
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 134996

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Thailand, Laos en Cambodja

24 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Zuid Afrika

27 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Curacao

10 December 2010 - 28 December 2010

Zuid Afrika

16 Oktober 2010 - 01 November 2010

Suriname

16 Juli 2010 - 18 Augustus 2010

Ladakh

27 Mei 2010 - 12 Juni 2010

Suriname, Aruba en Curacao

06 April 2010 - 19 April 2010

Zuid Afrika

11 December 2008 - 04 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: