We zijn in Mumbai! - Reisverslag uit Bombay, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu We zijn in Mumbai! - Reisverslag uit Bombay, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

We zijn in Mumbai!

Door: Fokje en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Fokje

12 December 2008 | India, Bombay

Even een kort berichtje vanuit een onooglijk internethokje in Mumbai.
De reis met Aeroflot ging vlotter dan verwacht...Op zich was het natuurlijk wel lang stilzitten maar elke vlucht was op tijd en vanmorgen om half 8 waren we al in ons hotel met de prepaid taxi (dank je wel Eline en co). Het inchecken in het hotel ging op z'n indiaas dus erg langzaam maar we hebben een kamer met zeezicht in een nogal shabby hotel. Dat zegt niks, zelfs het duurste hotel lijkt hier nog haveloos...
Nu lopen we wat onwennig door de stad; gelukkig zijn er taxis die je overal naar toebrengen, zelfs naar een ontbijtgelegenheid, dus we hebben net een heerlijk Engels ontbijt op met cappucino die prima te drinken was.
Jolanda heeft haar eerste kledingstuk al gescoord in een van de talloze winkeltjes, we hebben al kindertjes van Nederlandse koek voorzien en we kijken onze ogen uit...Met name de kinderen die hier vaak op straat leven trekken Jolanda's aandacht dus ik heb de portemonnee op zak.
Het is hier 30 graden ongeveeer dus prima te doen! In gedachten sturen we wat zonnestralen jullie kant op...
Liefs, Jol en Fok

• 12 December 2008 - 06:14

Els:

Goeie morgen,
    Hier -1 dus ramen van de auto krabben :-(Geniet van jullie reis en die stralen zal ik in ontvangst nemen....liefs uit Leeuwarden.

• 12 December 2008 - 07:50

Alexandra:

Ik ben jaloers! Hoe shabby het ook is. Klinkt allemaal zo herkenbaar, geweldig. Geniet ervan!! En zo te lezen is het inderdaad een goed idee dat jij de portomonee op zak hebt.

• 12 December 2008 - 08:17

Ann:

Geniet van jullie berichten.dank dank
    and as always
    take care

• 12 December 2008 - 09:03

Ineke Vos:

Ja moeilijk he, jolanda als je die kinders ziet. Ik ben jaloers op jullie warmte . het is hier bar koud, lieve groet Ien

• 12 December 2008 - 10:23

Eline:

Hallo Fok en Jol
    Stuinen door de drukke warme straten van Mumbai. Kinderen die met hun handjes op achter jullie aan lopen....wat een wereld :) Als ik mijn ogen dicht doe kan ik me alles zo goed voorstellen. Geef een dikke kus van ons aan de fam Merchant en veel plezier.
    De vrijwilligers in Mamta zijn aanwezig als jullie er ook zijn.
    doeiiii

• 12 December 2008 - 10:41

Adjana:

Dag lieverds,

Fijn om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn en dat de reis zonder problemen verliep!! Ik kan me Jolanda`s aandacht naar die straat kinderen goed voorstellen!! Baie lekkah en tot het volgende bericht!!

Dikke kus!!

• 12 December 2008 - 10:42

Adjana:

Dag lieverds,

Fijn om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn en dat de reis zonder problemen verliep!! Ik kan me Jolanda`s aandacht naar die straat kinderen goed voorstellen!! Baie lekkah genieten en tot het volgende bericht!!

Dikke kus!!

• 12 December 2008 - 12:31

Marian Broer:

Wat leuk om dit op zo'n afstand een beetje mee te mogen beleven. Bedankt voor de zonnestralen, die kunnen we goed gebruiken.
    Groetjes.

• 12 December 2008 - 12:49

Aleida:

Het weer is hier uiterst grijs en sombermakend (naar mn idee). Thuis met liefde en kaarsen compenseert veel.
    Ben wel jaloers op jullie, omdat jullie er al zijn.
    Vliegen is niet mn grootste hobby.
    Liefs van Aleida

• 12 December 2008 - 18:11

Marijke Mulders:

Hallo Dames,

Wat heerlijk dat het daar lekker warm is, en jullie een kamer met zeezicht hebben, zozo!

Het lijkt me ook erg indrukwekkend om daar te zijn, en zoveel leed te zien.

Ben benieuwd naar jullie verdere berichten,

Geniet ervan!

Liefs Marijke ( en ook een beetje van Jorn natuurlijk )

• 12 December 2008 - 22:10

Yoke:

wow
    Jolly en Fokky het klinkt fantastisch...ik ga me warmen aan jullie stralen en wens jullie heel veel plezier daar in het verre.
    liefs yoke

• 13 December 2008 - 11:31

Mia:

Hallo vakantiegangers,
    Een mooie huwelijksreis toegewenst, hopelijk laten de terroristen jullie met rust. Geniet van de mooie tijd samen. Liefs Mia

• 13 December 2008 - 21:52

Roeland Hutte:

hi
    mooi dat alles goed daar is
    wij zitten nu in tirana en hebben fleur gevonden
    veel avonturen met boot naar albanie die niet ging en dus maar naar griekenland
    nog even een demonstratie meegepikt
    warschijnlijk maandag via dubrovnik
    en mostar richting het westen
    we zijn ook bij bart geweest, hij is erg oud geworden
    gaat snel met die jongen
    nog veel plezier
    groetjes ook van simon