Laatste dagen Goa, op naar Mumbai - Reisverslag uit Goa, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu Laatste dagen Goa, op naar Mumbai - Reisverslag uit Goa, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Goa, op naar Mumbai

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg Fokje

29 December 2008 | India, Goa

Lieve allemaal,
Dit is onze laatste dag in Goa, om 13.00 uur vertrekken we weer met de taxi richting vliegveld om vanavond bij Delma te logeren.We hebben erg genoten van drie dagen strand, zee en zon.Nu moet je niet denken dat het op het strand van Baga rustig is. Er is zoveel te zien, iedereen komt een praatje maken, een hand geven en vooral iets proberen te verkopen.Daarom hebben we ons de tweede dag naar een rustig stuk laten vervoeren en ontzettend genoten van een lange wandeling langs zee.
De avond daarvoor hoorde we van Nana dat er vlak voor onze deur een vreselijk ongeluk was gebeurd. Iemand was op de rand van een betonnen waterput gaan staan om auto's aanwijzingen te geven en was meters diep naar beneden gevallen en overleden.Een akelig idee.
Gisteren nog maar een dagje naar " Barti" waar we weer allerhartelijks ontvangen werden. Jolanda kreeg prachtig roze nagels met diamantjes aangemeten en 's avonds hadden we een heerlijk afscheidsdiner met Aleida en Bihal in een gezellige tent waar we eindelijk met mineraalwater gewassen salade konden eten. Wat mis je dat dan!
We hebben al heel wat dingen gekocht om mee te nemen, de koffer puilt al uit en we gaan voor Eline nog verder op jacht naar sjaaltjes voor haar projekt.Van Fokje kreeg ik een prachtige hanger kado.Lieverds, we zijn ontzettend benieuwd hoe het in Pune is en hebben ook wel weer zin om verder te reizen.
We kijken steeds uit naar jullie reacties en genieten er van. Het is fijn om toch een beetje kontakt met het thuisfront te houden.
Geniet van het schaatsen binnenkort en see you again in Pune.

• 29 December 2008 - 08:42

Aleida:

Leuk dat we vanmorgen nog ff cold coffee hebben gedronken in de befaamde tent hier tegenover Nana' s hostel. A lot can happen over coffee. Dank voor jullie belangstelling voor mijn leven hier.
    Nog een hele fijne tijd gewenst in Pune en een spetterend nieuwjaarsfeest gewenst.
    Kan ik eindelijk met Nana heerlijk roddelen over jullie, want daar zijn we goed in.
    Dikke virtuele kus van Aleida

• 29 December 2008 - 09:20

Erika:

wat gaat de tijd snel. nu zijn julie al bijna weer aan het teruggaan.Het vriest hier inderdaad nog steeds. Maar ook zon erbij. Echt van die Oud Nederlandse plaatjes levert dat op.Na een weekje Ardennen weer thuis. Fleur nu ook weer terug.wens jullie verder nog een hele mooie tijd.Tot gauw dan maar in 2009.liefs erika

• 29 December 2008 - 12:39

Yoke:

O wat vliegt die tijd toch...zijn jullie al weer aan "naar huis toe" aan het denken....gelukkig maar...zou ik zeggen...maar geniet tot aan de laatste minuut van al dat moois....en bedankt alvast dat jullie er ons deelgenoot van maakt...héél bizonder.
    wij gaan er ook een paar dagen tussen uit....ook lekker.
    liefs yoke
    liefs Yoke

• 29 December 2008 - 12:56

Dinie:

vooral dat strand ziet er erg aantrekkelijk uit!
    geniet er van en alvast een goed uiteinde gewenst!op naar 2009!
    groetjes Dinie.

• 29 December 2008 - 15:19

Jacqueline:

Hallo lieverds,

Wat fijn dat jullie zo genieten en wat een verschil in klimaat zeg!Het vriest hier flink en er kan inderdaad geschaatst worden.Ik zelf zit in de lappenmand, ben erg aan de diaree geweest en smoorverkouden.Maar zien of mijn kuur vrijdag doorgaat.Hebben jullie leuke kerstdagen gehad? Vast wel, ik ook.Alle kinderen en kleinkinderen op bezoek,heerlijk.Lieverds, geniet ze nog even en tot gauw.(ben ook wel blij dat jullie weer terugkomen hoor!)dikke kus van mij

• 29 December 2008 - 18:18

Simone:

Hallo, hallo...

Ik zit hier met bijna bevroren vingers te typen op zolder...en dan jullie verhalen in een kleurrijk en zonnig India! HEerlijk!

Genieten nog even...
    Veel liefs Simone

• 29 December 2008 - 18:21

Reina:

Hoi Fokje en Jolanda,

Dat wordt even 'bibberen'. Koud hier hoor! Ik dacht vanmorgen Jolanda al te zien bij de Jumbo maar dat zal gezichtsbedrog geweest zijn! ik nog roepen ook!
    tot gauw, Reina

• 30 December 2008 - 11:06

Anneke:

De zon straalt hier vandaag ook weer, maar het is heeeel koud, echt winter. Geniet dus nog maar even van de warmte daar.
    Veel plezier in Pune en een mooie jaarwisseling!
    liefs, Anneke

• 30 December 2008 - 11:40

Géa En Herman Boiten:

wIJ WENSEN JULLIE ALVAST EEN PRETTIGE JAARWISSELING IN DEN VREEMDE, EN EEN VERRASSEND EN ONBEZORGD 2009.

• 30 December 2008 - 12:28

Adrienne:

Prachtige foto's! Ik geniet ervan, maar het is hier ook mooi nu alles een wit randje heeft. Wel koud!
    Kerst was vooral eten dit jaar en dat doe ik graag, geslaagd dus.
    Nu op naar de oliebollen,
    dikke zoen!

• 30 December 2008 - 16:29

Adjana:

Mam...waar kijk je naar?! Nog even en dan komen jullie gezellig weer terug, de drie miauwende vier voeters komen een beetje aandacht te kort hierzo, maar alles leeft nog!! Owja en stiekum mis ik jullie ook wel een beetje hoor...klein beetje maar hoor :D!! Alvast een goede uiteinde en tot volgend jaar!!

Dikkeliefs van ons alle 4 ;-)!!

• 30 December 2008 - 17:11

Ria Stal:

Hallo Luitjes,

Jullie genieten wel van jullie verre reis, dat merk ik wel. Leuk zo'n reisverslag, dan kunnen we het thuis een beetje mee beleven.Veel plezier nog en tot ziens.

• 30 December 2008 - 23:19

Els:

wauw! heerlijk dat strand! Ik heb net de hond uit gelaten en weer uit 4 lagen kleding gepeld. -6 buiten. Een hele fijne jaarwisseling! Veel liefs, els