Bijna thuis! - Reisverslag uit Bombay, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu Bijna thuis! - Reisverslag uit Bombay, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

Bijna thuis!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Fokje

03 Januari 2009 | India, Bombay

Namaste.
Dit is dan echt het laatste berichtje vanuit India. Tenzij we morgen zo veel uur op een of ander vliegveld moeten bivakkeren dat we ons een rotje vervelen. Je weet nooit hier !
Omdat we Puna niet wilden verlaten zonder toch nog iets te zien raapten we gisteren onze moed bij elkaar, stapten maar weer eens in een riksja en bezochten een zeer oude, in de rotsen uitgehouwen tempel.Mooi is het hier bijna nooit, maar wel interessant en er was weer een vriendelijke oude heer die ons het een en ander in zeer gebrekkig engels probeerde uit te leggen.
Terug in het hotel moesten we natuurlijk het zwembad weer uitproberen en in de zon liggen.In dat bad is letterlijk nooit iemand en wordt je door 3 mannen bediend als je een biertje wilt.Het ligt op een hoge verdieping van het hotel en er is zelfs een grasveldje en veel planten in potten. Je ziet er uit over de stad, maar meestal is er veel smog en de zon ietwat vertroebeld. Ook hoor je er nog het getoeter van beneden in de straat.'s avonds is het mooi met alle lichtjes beneden.
Voordat we gingen eten in het zeer engelse ding waar we al eerder waren deden we ons nog tegoed aan koopwaar. Dat wordt dus uitzoeken voor jullie thuis...
Nu zitten we weer in Mumbai na een lange busreis met veel stops.De Riksjadrivers kregen een vreselijke ruzie wie ons nou zou vervoeren, maar uiteindelijk zijn we gedropt bij een hotel, niet ver van het vliegveld waar we morgenochtend om 4.30 uur moeten zijn.En dan echt op weg terug.
Heerlijk dat jullie ons opkomen halen Jelger en Mirjam.We hebben nu ook echt zin om in het rusige, schone nederland weer te zijn en in ons eigen bedje. Het was prachtig, veel en nu echt genoeg. Terug hoeven we voorlopig niet; we hebben genoeg indrukken opgedaan om maanden op te teren.
Heel graag tot ziens allemaal! We love you all.

• 03 Januari 2009 - 12:44

Ineke Vos :

Welkom In ons frisse Holland
    en dank dat ik van jullie reis mocht meegenieten,
    Liefs en hopelijk tot ziens Ien

• 03 Januari 2009 - 13:05

Klaas&Els:

Home sweet Home....Geniet en haal je schaatsen snel uit het vet....We hopen op een rustige reis terug voor jullie! Bedankt voor meereizen op onze laptop thuis:-)Groetjes Els

• 03 Januari 2009 - 13:55

Simon :

Ikwens jullie een goede reis en een behouden thuis komst!

Liefs Simon

• 03 Januari 2009 - 13:56

Carla En Hanjo:

Geweldige verhalen lazen we de afgelopen weken.Fijn dat we mochten meegenieten !
    Kom veilig thuis en...let's keep in touch.

• 03 Januari 2009 - 17:48

Ankie:

Zal toch blij zijn dat jullie weer op hollandse bodem staan, ondanks al die fantastische indrukken die jullie ons gegeven hebben van deze prachtige honeymoon. Dank jullie wel dat ik zo mocht mee genieten. liefs kus Ankie

• 03 Januari 2009 - 17:54

Folkert & Yvette:

Tot snel!!
    kisses

• 04 Januari 2009 - 10:59

Anneke:

Welkom thuis!

Bedankt dat ik mocht meegenieten van jullie fantastische reis.
    Ik hoop jullie gauw weer te zien.

liefs,
    Anneke

• 04 Januari 2009 - 11:29

Jolanda Kroes:

Hallo dames

Allereerst de beste wensen voor 2009.
    Jullie reis is een enorme kleurrijke ervaring geweest.
    Geniet er samen nog veel jaren van

• 04 Januari 2009 - 12:30

Eric En Caroline:

Dank voor jullie prachtige verhalen, het was mooi om weer mee te reizen.

Liefs Eric en Caroline

• 04 Januari 2009 - 15:40

Marianne Eggermont:

Lieve Fokje en Jolanda,

Zelf net terug van een tripje naar Portugal. Net genoten van jullie verslag. Heel veel geluk in 2009.

• 04 Januari 2009 - 17:57

Dinie:

Dank jullie wel voor het meereizen! Goede reis terug gewenst!
    Groeten Dinie.

• 05 Januari 2009 - 12:23

Silvie:

Hee Fokje en Jolanda,
    Jullie hebben echt tot op het laatste moment genoten van dit mooie land met zijn interessante mensen. Bedankt dat jullie me mee hebben laten genieten door de boeiend geschreven reisverslagen!
    Tot op school Fokje!