Veilig in Delhi! - Reisverslag uit Delhi, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu Veilig in Delhi! - Reisverslag uit Delhi, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

Veilig in Delhi!

Door: Fokje

Blijf op de hoogte en volg Fokje

15 Augustus 2010 | India, Delhi

Vandaag zijn we veilig in Delhi aangekomen!
Onze laatste nacht in Leh was gelukkig rustig zonder regen en onweer. De mensen uit Temiscan waren om kwart over 8 al in Leh; de weg was weer redelijk en slechts 1 brug was nog niet gerepareerd dus de reddingsactie viel erg mee.

Om half 6 vanochtend stond de taxi al voor en we reden voor de laatste keer door het stadje en door het rampgebied en wisten een ding zeker: hier komen we nooit weer!

Opgelucht stapten we om half 8 in het vliegtuig en genoten voor de laatste keer van het prachtige uitzicht op de Himalaya.

In Delhi stond de taxi van het hotel al klaar; alles werd erin gepropt en na een half uurtje waren we in het hotel Grand President; een nieuw hotel dat in een sjofel wijkje tussen allemaal oude gebouwen staat.

In een tweepersoonskamer werd een bed voor Jac bijgeplaatst; het is wat krap maar wel gezellig...Na een uur of twee waren Anne en Ilona er ook en met z'n vijven hebben we vanmiddag ergens gelunched, de omgeving verkend, Indiase kleding gepast in de paar winkels die wel open zijn (het is Independanceday dus alles is dicht)en daarna hebben we lekker zitten chillen op onze kamer met airco en snel internet!

De opluchting wordt steeds beter voelbaar; we zijn veilig uit Ladakh gekomen!

We kunnen weer gewoon met Nederland bellen en mailen en over een paar dagen zijn we weer thuis!

Heel hartelijk bedankt voor jullie lieve berichtjes en mailtjes; we voelen ons er erg door gesteund!

Liefs van K 3 ( en de K staat nu voor Kanjers...)



  • 15 Augustus 2010 - 13:51

    Louwrens:

    Thank God that you are safe and well!!

  • 15 Augustus 2010 - 14:09

    Dinie:

    Thank God too
    Goede reis terug!

  • 15 Augustus 2010 - 14:23

    Janny:

    ha, gelukkig weer save...een engeltje op jullie schouders.
    Ik kan me helemaal indenken dat het als een opluchting voelt.
    Kneuterige slaapkamer en heel gezellig. Houden zo!!
    Liefs en veel kussies
    Janny

  • 15 Augustus 2010 - 15:55

    Simone:

    Heerlijk, geniet nog even in deze gezelligheid! Als jullie thuis zijn, begint Noorderzon! ik ben druk bezig met voorbereidingen! Ik wil jullie jullie daar wel even een dikke knuffel geven! Liefs Simone

  • 15 Augustus 2010 - 17:13

    Els:

    Nu gaat het de goede kant op. Ik wens jullie alvast een hele goede terugreis! Veel liefs, Els

  • 15 Augustus 2010 - 18:33

    Lies:

    Fijn dat jullie gezond in Dehli zijn. En dat op zondag. Nog een paar dagen en jullie zijn in Sauwerd.
    Welkom!! Lies.

  • 15 Augustus 2010 - 21:32

    Anneke:

    Jullie zijn echte kanjers!
    Gelukkig nog maar een paar dagen en jullie zijn weer bij ons.
    liefs,
    Anneke

  • 16 Augustus 2010 - 09:06

    Ingrid:

    Geweldig en nu op naar jullie veilige thuishaven.
    Liefs,Ingrid

  • 16 Augustus 2010 - 11:34

    Eline:

    Lieve Fokje en Jol
    Ben opgelucht te horen dat jullie en je groep veilig in Delhi zijn. De berichten over het rampgebied worden hier op het nieuws ook steeds hefiger...Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het geweest moet zijn en is! We denken veel aan jullie en alle mensen daar!
    Ik hoop dat jullie nog wat rust hebben en dan veiling op schiphol landen! Hele dikke kus van mij en do!!!!!

  • 16 Augustus 2010 - 14:36

    Sandra:

    Lieve meiden,
    Vandaag zit ik voor het eerst weer op internet. Al googelend naar het Belgische gezin kwam ik op jullie reisverslag. Fijn te lezen dat zij en onze gidsen goed zijn aangekomen! Henk en ik zijn allebei nog wat stilletjes en slap. Ik slaap en droom veel. Ik kan het nog allemaal niet bevatten.
    Dehli vond ik nogal heftig. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Toen wij er net waren kwam er een wolkbreuk - ik voelde de angst meteen - gelukkig is het daar 'normaal'. Hele goede terugreis en veel liefs voor al onze reisgenoten. Henk en Sandra

  • 16 Augustus 2010 - 15:18

    De Vijf:

    Lieve Sandra en Henk,

    Wij zitten met z'n vijven op het bed in het Grand President en lezen je berichtje; Ilona en Anne gaan over een uurtje naar het vliegveld. We zijn zo blij dat we uit Leh weg zijn! Hier in Delhi is het heftig maar goed; we hebben veel aan elkaar...

    liefs van Ilona, Anne, Jac, Fokje en Jolanda!

  • 16 Augustus 2010 - 22:17

    Arjan Ter Veen:

    een avontuur kan leuk zijn, maar dit is behoorlijk uit de hand gelopen..zal nog wel lang op je netvlies blijven.
    voorspoedige thuis reis gewenst.

    arjan

  • 17 Augustus 2010 - 19:09

    Dorien:

    Zo, wat een verhalen!

    Jullie zullen wel even de tijd nodig hebben om weer rustig bij te komen..
    Ik wens jullie een goede terugreis en -komst.

    Fokje, tot snel!

    Liefs Quintin en Dorien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Delhi

Ladakh

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2010

Home sweet home...

17 Augustus 2010

Bijna thuis

15 Augustus 2010

Veilig in Delhi!

14 Augustus 2010

Onze laatste dagen in Ladakh

12 Augustus 2010

Ons verblijf in Leh
Fokje

Actief sinds 15 Nov. 2006
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 135026

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Thailand, Laos en Cambodja

24 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Zuid Afrika

27 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Curacao

10 December 2010 - 28 December 2010

Zuid Afrika

16 Oktober 2010 - 01 November 2010

Suriname

16 Juli 2010 - 18 Augustus 2010

Ladakh

27 Mei 2010 - 12 Juni 2010

Suriname, Aruba en Curacao

06 April 2010 - 19 April 2010

Zuid Afrika

11 December 2008 - 04 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: