Home sweet home... - Reisverslag uit Sauwerd, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu Home sweet home... - Reisverslag uit Sauwerd, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

Home sweet home...

Door: Fokje

Blijf op de hoogte en volg Fokje

19 Augustus 2010 | Nederland, Sauwerd

Na een voorspoedige terugreis zijn we gistermorgen om een uur of 5 op Schiphol aangekomen. Twee vriendinnen van Jolanda waren zeer vroeg opgestaan om ons te verwelkomen en ook mijn schoonzus Jenneke was er! Heerlijk om na zo'n reis bekende gezichten te zien op het vliegveld, dat hadden we echt niet verwacht...

Na een bakje koffie dat erg lekker smaakte op Nederlandse bodem zijn we naar Groningen getuft met de trein waar we afscheid hebben genomen van Jacquelien, ons reismaatje. Zij woont in de stad en wij moesten nog 10 minuten verder naar Sauwerd.

Daar werden we opgehaald van het station door (schoon)moeder Annie en dochter Adjana zodat we niet met de koffers hoefden te sjouwen. Wat was het fijn om ze weer vast te kunnen houden! Thuis was het schoon en opgeruimd dankzij buurvrouw Lies en overal stonden bloemen, wijn, kaarten en lekkere dingen....Een zeer feestelijke thuiskomst!

S Avonds lagen we al vroeg in bed waar helaas mijn nachtmerries weer begonnen en ik met flinke buikpijn wakker werd; nu moet ik weer wennen aan het Nederlandse eten!
Een leuke bijkomstigheid van ons India avontuur is dat we allebei 4 kilo zijn afgevallen zonder er iets voor te hoeven doen!

Vandaag doen we maar wat rustig aan; wat lezen, wassen, knuffelen met de katten en vooral genieten van het thuiszijn!

Heel hartelijk bedankt voor al jullie attenties en hopelijk tot snel ziens!

Veel liefs van Jolanda en Fokje

  • 19 Augustus 2010 - 14:59

    Marja:

    Hoi Fokje en Jolanda,

    Wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn. Leuk dat Jenneke er ook was. Het was toch een heel avontuur. Hopen dat je nachtmerries snel voorbij gaan. En je valt vast liever gewoon af. Ik ben blij in ieder geval dat jullie weer veilig terug zijn.
    Liefs Marja

  • 19 Augustus 2010 - 15:18

    Inge:

    Dag lieve Fokje

    Fijn te lezen dat je weer thuis bent! Rust nu maar uit van je reis!
    tot binnenkort

    dikke knuffel uit Belgie

  • 19 Augustus 2010 - 17:46

    Adjana:

    Nothing better than home sweet home!!

    X x X

  • 19 Augustus 2010 - 18:02

    Janny:

    WELKOM THUIS!
    Dikke smokken van mij en blij dat jullie met alles erop en eraan thuis zijn gekomen. En gefeliciteerd: 4 kg!
    Blijf met die buikklachten niet te lang lopen!
    Janny

  • 19 Augustus 2010 - 20:16

    Yoke:

    fijn - heerlijk - super dat jullie weer thuis zijn. en nu bijkomen hoor en genieten van jullie heerlijke rustige huis.
    liefs yoke
    (wij zijn nog even weg)

  • 20 Augustus 2010 - 09:36

    Dinie:

    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
    Wat lief van Jenneke dat ze jullie verwelkomde!
    Liefs Dinie.

  • 20 Augustus 2010 - 10:03

    Anneke:

    Zo blij dat jullie weer thuis zijn! Tot gauw!
    liefs,
    Anneke

  • 20 Augustus 2010 - 15:42

    Belinda:

    Welkom thuis!

  • 21 Augustus 2010 - 11:13

    Els:

    Gelukkig weer thuis!
    Wat een avontuur! Tot gauw! Liefs, Els XXX

  • 21 Augustus 2010 - 21:47

    Joze:

    dag lieverds, fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.Een warme knuffel van mij en tot gauw!

  • 22 Augustus 2010 - 18:21

    Sybrand:

    wat heerlijk dat jullie er weer zijn.
    hartelijke groet van ons

  • 27 Augustus 2010 - 09:12

    Aleida.:

    Lieve Fokje en Jolanda.
    Ben zo dankbaar dat jullie het na kunnen vertellen.
    Fokje je hebt de liefdesverbinding van Eline en Dominic zo prachtig onder woorden gebracht. Je was een parel voor ons allen de 25-ste. Lieve Jolanda: dank voor de schouder, waarop ik even mocht uithuilen.
    Dikke kus en tot gauw.

  • 27 Augustus 2010 - 18:00

    Marius Bremmer:

    Hoi Fokje en Jolanda, wat een vreselijke avonturen! Gelukkig zijn jullie heelhuids weer thuis en weten de kinderen van Fokje één ding zeker: ze houdt toch echt van hen...!
    Volgende zomer naar Aruba en Curacao :-)

  • 07 September 2010 - 08:31

    Melanie:

    Hallo ,
    Ik heb je site via internet gevonden... hoezo omdat ik wilde weten hoe andere mensen , deze ramp hebben beleeft en meegemaakt., mischien voor mij een stukje verwerking! Want onze vakantie was net 4 dagen bezig toen op 5 augustus dit noodweer Ladakh trof.
    Gelukkig zaten wij veilig in een guesthouse( wat niet helemaal waterdicht is) maar het was anders geweest als KLM wel de rugzak van mijn man gewoon had meegestuurd , maar nu dit vertraging had opgeleverd , is onze trektocht een dag verschoven!!! Anders ja anders zaten we in ons tentje in Saboo , wat van de kaart is wegespoeld!!
    Ik kan uw vertellen dat we een grote engelbewaader hebben gehad .Geschrokken van het noodweer die nacht , zijn we toch eens gaan kijken in het dorp...wat we daar aantroffen heeft ons diep geraakt . Waar ik van sta te kijken is dat de bewoners zo veel kracht hebben om het voor iedereen zo prettig mogelijk te maken!!! Ik heb daar zoveel respect voor . terwijl ik dit type , moet ik een traan wegpinken. Ik heb uw verhaal met een brok in de keel gelezen , Ik heb heel veel respect voor iedereen , die dit heeft moeten meemaken!!Hopelijk vindt uw de rust weer in het dagelijks leven.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sauwerd

Ladakh

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2010

Home sweet home...

17 Augustus 2010

Bijna thuis

15 Augustus 2010

Veilig in Delhi!

14 Augustus 2010

Onze laatste dagen in Ladakh

12 Augustus 2010

Ons verblijf in Leh
Fokje

Actief sinds 15 Nov. 2006
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 134992

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Thailand, Laos en Cambodja

24 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Zuid Afrika

27 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Curacao

10 December 2010 - 28 December 2010

Zuid Afrika

16 Oktober 2010 - 01 November 2010

Suriname

16 Juli 2010 - 18 Augustus 2010

Ladakh

27 Mei 2010 - 12 Juni 2010

Suriname, Aruba en Curacao

06 April 2010 - 19 April 2010

Zuid Afrika

11 December 2008 - 04 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: