We zijn er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Fokje

28 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

We zijn veilig aangekomen op Curacao na een lange maar zeer voorspoedige reis! Zondag zijn we al op tijd naar het station in Assen gebracht door Adjana omdat er niet gespoord werd tussen Assen en Groningen en via Rotterdam, waar we alvast heel gezellig de verjaardag van nichtje Roos hebben gevierd, kwamen we savonds op Schiphol aan waar we sliepen in het Ibishotel.

De wekker ging om half 7 en om een uur of 10 vlogen we Nederland uit op weg naar de zon! Toen we op Hato airport aankwamen (30 graden met een lekker windje) stond de prachtige knalblauwe huurauto al voor ons klaar; Jolanda helemaal blij want zo'n auto had ze altijd al willen hebben! Ze kon gelijk los want we moesten een half uurtje rijden voor we bij ons onderkomen waren; een prachtige en lekker rustige B&B met luxe kamers en een lekker groot zwembad. Na een biertje doken we snel het water in om de stijve spieren even los te zwemmen en daarna zijn we naar een restaurant gelopen dat 'de Tropen' heet en waar veel Nederlandse studenten elkaar ontmoeten en samen eten. Twee dagen geleden konden we ons niet voorstellen dat we buiten zouden kunnen eten en nu zaten we heerlijk op een terras te genieten van een koud glas wijn en een tacoschotel. Om 7 uur (12 uur Nldse tijd) hebben we geproost op de verjaardag van Adjana die vandaag 30 wordt; van harte meid!
Moregn gaan we maar eens op ons gemakje Willemstad bekijken voor we woensdag aan het werk gaan hier!

• 28 Februari 2012 - 07:10

Carla En Hanjo:

Ha Fokje
    Je boft hoor lekker in de zon aan het werk.Het miezert hier.
    Onze Pim is vrijdag jl vader geworden van een heel mooie dochter:Florine.
    Doet me herinneren aan onze tijd in Dokkum en Kollum samen....
    Geniet jij daar dan doen wij het hier bij ons 1e kleinkind.
    Hart.groet,Carla

• 28 Februari 2012 - 07:12

Els Ter Veen :

Eerst: Van harte gefeliciteerd met Adjana!!
    Dan...genieten van zon, zee en strand...en de rest :-) Groetjes

• 28 Februari 2012 - 07:20

Sieneke:

Fijn dat jullie zo'n lekker plekje hebben en klinkt goed, lekker buiten eten. Geniet er van (en werkse natuurlijk).

• 28 Februari 2012 - 08:15

Nathalin:

Ohh wat ben ik jaloers!!!

• 28 Februari 2012 - 08:51

Janny:

Lieverds, wat een jaloersmakende mail: hahaaha! Hier de druilige regen en geen terras in de nabije toekomst!! Ik zit nu in Zuidlaarderveen en loop zo met de honden...
    Heel veelplezier he?
    Liefs van mij

• 28 Februari 2012 - 09:06

Els Van Putten:

Wat heerlijkFokje, geniet lekker. Ik ben ook op een eiland, Terschelling, maar het is hier nog erg somber. Morgen hopelijk wel een zonnetje.
    Veel,plezier!

• 28 Februari 2012 - 12:18

Anneke:

Hello darlings,
    Van harte gefeliciteerd met Adjana's verjaardag!
    Wat leuk om deze berichten weer te ontvangen. Geniet van al het moois, dan genieten wij van jullie zonnige verhalen. En...werk ze morgen!
    xx Anne

• 28 Februari 2012 - 17:29

Lies:

Ik ben net terug van een lange reis, retour Emmen.
    Fijn dat jullie het zo treffen en een voorspoedige reis gehad hebben. Heel hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag Adjana. Adjana als je dit leest, een goed nieuwjaar gewenst. Ik drink er vanavond één op.
    Jullie houden van warmte, maar ik kan jullie vertellen dat jullie temperatuur gezakt is van 23 naar 15.
    Het is droog in Nederland, maar we kunnen de regen grijpen.
    Veel plezier toegewenst!! En tot horens. Lies.

• 28 Februari 2012 - 20:46

Marius:

Hoi Fokje en Jolanda, meteen al wezen eten in 'de Tropen', geweldig!
    Heb het goed daar samen en groetjes aan Willem en Simine!

• 29 Februari 2012 - 12:19

Adjana:

@ Lies, bedankt voor je felicitatie!