internet in India - Reisverslag uit Leh, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu internet in India - Reisverslag uit Leh, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

internet in India

Door: Fokje en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Fokje

23 Juli 2010 | India, Leh

Zoals jullie hebben gemerkt is het lastig om hier foto's te plaatsen; gisteren zijn we een uur bezig geweest met 1 foto omdat het downloadprogramma niet werkte; nu hebben we sneller internet maar dit is zo snel dat de stick verbrand is!
Voorlopig geen foto's dus!

Vandaag is onze laatste dag in Leh, morgen vertrekken we naar Temiskan waar Jaqueline 3 dagen het klooster in gaat en wij haar vanuit een hotel gaan ondersteunen (grapje). Wij gaan 1 of twee dagen mediteren onder leiding van Eelkje die we tijdens de reis hebben leren kennen als een geweldige wijze vrouw waardoor onze animo om te gaan mediteren wel is toegenomen.

Jol heeft nog steeds last van hoogteziekte; kortademig, trillerig, bloedneuzen, hartkloppingen, pijn in de mond etc...We doen dus maar rustig aan....Gisteren zijn we wel even naar een Gompa geweest waar we een gebedsdienst hebben bijgewoond; heel apart! Het is wel een kleurrijk gebeuren, dat boedhisme; prachtig om al die muurschilderingen te bekijken...

Savonds al best weer lekker gegeten na alle darmellende van de afgelopen dagen en daarna heerlijk rustig geslapen. Vandaag veel gelezen in de tuin en nu even het stadje in om de Noord Indiase winkelcultuur op te snuiven en natuurlijk om onze weblog bij te werken. We hebben geen idee wanneer dat de komende tijd weer mogelijk is; jullie merken het wel!

Voor noodgevallen kan gebeld worden naar 9622989160 of 9419852208 de nummers van onze reisleidster Nel, onze mobieltjes werken hier helaas niet.

Juley vanuit Leh van Jol en Fok!

• 23 Juli 2010 - 11:31

Yoke:

heerlijk mediteren.
    ik zal met jullie meedenken...hangend in mijn hangmat, hersens op positief.
    liefs vanuit het vlakke, strakke noorden.

• 23 Juli 2010 - 11:42

Anneke:

Gelukkig! Dit klinkt meer als een vakantie en minder als een survivaltocht. Geniet ervan! Beterschap Jol.
    Take care.

• 23 Juli 2010 - 12:47

Eline:

Volgens mij kan je niet door india heen zonder darmklachten ;). De reis tot nu toe klinkt heel bijzonder!
    liefs eline

• 23 Juli 2010 - 14:25

Ineke Vos :

geweldig om zo met jullie mee te mogen reizen!
    Genieten maar jullie met elkaar. Er zorg goed voor jezelf ! liefs Ien

• 23 Juli 2010 - 15:06

Janny:

het gaat erop lijken he? Genieten...maar lieve Jolanda...ik hoop dat je zo hoog kan blijven! Ik weet dat je moet zakken om je weer top te voelen.
    En ja, het boedisme is een way of life! Mediteren en rust vinden...Ik ben benieuwd.
    Lieverds, een dikke kus van
    Janny

• 23 Juli 2010 - 15:11

Sanne:

Geniet ervan en de groeten aan Eelkje (uit Zuidhorn als ik me niet vergis..)

• 23 Juli 2010 - 17:15

Simone:

Hebben ze in India ook coca-bladeren om op te kauwen...dit deden wij in peru tegen de hoogte-ziekte. Zelfs Luna dronk coca-thee.
    Bijzonder om al jullie verhalen weer te mogen lezen. en mediteren...ik benieuwd Fokje!?...
    Wij vertrekken morgen naar Schier...op de fiets! Liefs voor jullie.
    Simone

• 23 Juli 2010 - 18:44

Lies:

Jullie beleven tenminste wel wat.
    Ik hoop dat het ziekzijn voorbij is. Veel rust bij het mediteren.
    Wij genieten ook ,gaan morgen kanoën.
    Doei, doei Lies.

• 23 Juli 2010 - 20:57

Adjana:

Jammer van de foto`s, maar Jolanda staat er beeldig op hoor ;-)! Een goede doorreis, tot de volgende blog!

xXx

• 28 Juli 2010 - 13:04

Els:

Tsjonge, wat een reis tot nu toe! Ik kom net terug van vakantie en lees jullie belevenissen. Als jullie terug komen ben je weer aan vakantie toe lijkt mij ;-). Hopelijk gaat het inmiddels beter en kunnen jullie van de reis genieten. Veel plezier en liefs, Els

• 29 Juli 2010 - 15:57

Aleida.:

Hoi lieve Fokje en Jolanda.
    Ja jullie leven op grote hoogte!
    Foto's houd ik wel tegoed als jullie weer terug zijn.
    Morgen vertrek ik voor een week of wat naar Frankrijk.
    Even de benen strekken.
    Wil naar Chartre, het hartchakra van Europa.
    Dikke kus.