Thailand, Laos en Cambodja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu Thailand, Laos en Cambodja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

Thailand, Laos en Cambodja

Door: Fokje

Blijf op de hoogte en volg Fokje

18 Juli 2016 | Nederland, Amsterdam

Morgen is het dan eindelijk zo ver; we gaan vijf weken reizen door Thailand, Laos en Cambodja en we gaan proberen om onze belevenissen vast te leggen via waarbenjij.nu.
Onze laatste gezamenlijke grote reis was ruim vier jaar geleden, ook toen hielden we een reisdagboek bij. Mocht je nog steeds in onze maillijst staan en geen zin hebben in al die mailtjes schrijf je dan gerust uit, geen probleem...
Ons reisschema hebben we helemaal zelf samengesteld en het is als volgt; we vliegen eerst naar Bangkok, daar blijven we tot zaterdag. Daarna gaan we met de nachttrein naar Chiang Mai in het Noorden van Thailand. Na ruim een week gaan we de grens over naar Laos, daar maken we een bootreis (de luxe versie) van twee dagen over de Mekong naar Luang Prabang. Na daar een kleine week te zijn geweest vliegen we naar Siem Reap in Cambodja om o.a. de tempels van Ankhor Wat te bezoeken. Vervolgens gaan we weer terug naar Thailand; met een weekje op het eiland Ko Chang sluiten we onze vakantie af en vandaar reizen we met de trein terug naar Bangkok.

• 18 Juli 2016 - 13:15

Adjana :

Dag lieve moeders, een fantastische reis, veel avontuur & plezier toegewenst! Geen gekke dingen doen hè haha, ik zal me ook gedragen ;-). Liefs

• 18 Juli 2016 - 14:20

Adrienne :

Dag reizigers, heel veel plezier!

• 18 Juli 2016 - 15:01

Els Feenema :

Heel veel plezier lieve schoonzusjes!

• 18 Juli 2016 - 16:28

Anne Renkema:

Fijn dat we op deze manier weer een beetje met jullie mee kunnen reizen. Heel veel plezier! xxx

• 18 Juli 2016 - 16:38

Janny Ennes:

Lieve vriendinnen , heel veel plezier onderweg en lekker genieten van het gezamenlijke avontuur!

• 18 Juli 2016 - 16:59

Nike:

Wauw! Heel veel plezier!!

• 18 Juli 2016 - 18:21

Melody:

Leuk, dat jullie een verslag bij gaan houden! Ik ga proberen het tijdens mijn eigen vakantie te volgen. Heb een prachtige reis samen, liefs van mij.

• 19 Juli 2016 - 16:09

Hilda:

Wat een fantastische reis hebben jullie uitgestippeld. Ga er volop van genieten. Hoop er ook zoveel mogelijk mee te kunnen genieten. Een hele super gave vakantie toegewenst. Een veilige vlucht alvast.

• 19 Juli 2016 - 18:08

Wilma Ter Heege:

dag meiden,

Heel fijne avontuurlijke en liefdevolle reis !! Wat leuk dat ik een stukje mee mag genieten!!

• 19 Juli 2016 - 21:39

Muriel:

Wat super, ladies! en na 4 jaar inderdaad weer hoogste tijd voor zo'n trip en helemaal zelf uitgedokterd. Dat is nog eens iets anders dan fietsen bij de buren. Fijne tijd samen en tot na de zomer die toch echt ook hier begonnen lijkt!

• 20 Juli 2016 - 16:01

Aleida Schreuder:

Lieve reislustige dames.
    Ook ik wens jullie een prachtig avontuur toe en blijf graag op de hoogte. geniet van de inspirerende omgeving en van elkaar. Liefs

• 21 Juli 2016 - 19:27

Kunny Postema:

Goede reis en heel veel plezier. Geniet ervan!!