De laatste reis dit jaar - Reisverslag uit Sauwerd, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu De laatste reis dit jaar - Reisverslag uit Sauwerd, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

De laatste reis dit jaar

Door: Fokje

Blijf op de hoogte en volg Fokje

10 December 2010 | Nederland, Sauwerd

Het is weer zover; onze koffers staan (bijna) ingepakt klaar en vanmiddag gaan we per trein naar Amsterdam want morgenvroeg vliegen we naar Johannesburg.

Zondag komen we dan in Port Elizabeth aan waar Martijn van stagebureau Khaya ons van het vliegveld zal halen. De eerste week van onze reis zal staan in het teken van stagebezoeken en studieloopbaangesprekken met de studenten die stage lopen in PE.

Daarna reizen we langs de kust met de bazbus naar Kaapstad waar we Kerst gaan vieren en de twee dames ontmoeten die daar stage lopen.

Voor oud en nieuw hopen we weer terug te zijn in Sauwerd (hopelijk deze keer geen vertraging door aswolken of zo).

Reis mee via onze verslagen als je dat leuk vindt, zo niet, wis dan je emailadres via de link op de website.

Wij vinden het altijd erg leuk als onze dierbaren een berichtje achter laten op onze site!

• 10 December 2010 - 11:45

Inge:

geniet ervan! Ik gun het je van harte en diep vanbinnen wenste ik dat ik erbij zou zijn...

x

• 10 December 2010 - 12:11

Els:

Veel plezier! Niet te bruin terugkomen anders vallen jullie zo op!
    liefs x x x

• 10 December 2010 - 13:57

Ingrid:

Dag dames,
    Jullie laatste reis dit jaar, nou dat mag ook wel.
    Geniet ervan. Lieve groet, Ingrid

• 10 December 2010 - 15:54

Adjana:

Jeetje; wat vervelend nou, moeten jullie al weer op (werk) vakantie en dan nog wel naar SA!! Ik heb medelijden . . . met mezelf :P!! Jullie lezen dit denk ik pas wanneer jullie in PE zijn, dus ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad.

Véél plezier!!
    Dikke kus!!

• 10 December 2010 - 21:04

Lies.:

Veel plezier in jullie hotel en welterusten,nork nooooooooooooork.
    Maurits gaat er voor zitten en hij spint naar jullie. Tot later Lies.

• 11 December 2010 - 10:41

Jantiena:

Goede reis gewenst!!! :D

• 11 December 2010 - 14:57

Jillis:

Stuur groete vir almal... ek is baie jaloers :)

• 12 December 2010 - 12:48

Dinie:

Zo ik ga stiekum weer mee op reis,
    als jullie maar schrijven!

• 12 December 2010 - 14:16

Joze:

jullie zullen nu wel geland zijn, heerlijk warm en genietend van SA.
    Eerst lekker werken, zodat je volgende week daadwerkelijk kunt genieten van een verdiende vakantie samen.Wens jullie goede reis toe en doe de hartelijke groeten aan Martijn en zakenpartner.Lieve groet en dikke kus van Joze