Op naar India! - Reisverslag uit Sauwerd, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu Op naar India! - Reisverslag uit Sauwerd, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

Op naar India!

Door: Fokje

Blijf op de hoogte en volg Fokje

15 Juli 2010 | Nederland, Sauwerd

Nog een paar uurtjes slapen en dan vertrekken we naar het noorden van India, Ladakh! De koffers zijn gepakt, het huis is gepoetst en we zijn er klaar voor; bijna 5 weken op reis door de Himalaya...

We vliegen morgenvroeg samen met onze vriendinnen Angelique, Emmy en Jacqueline naar Delhi, dan door naar Manali en daar blijven we een paar dagen om aan het hoogteverschil te wennen. Daarna gaan we met een bus door de Himalaya naar Leh, de hoofdstad van Ladakh. Onderweg maken we een tussenstop van 2 nachten in een dorpje zodat we alle tijd hebben om te acclematiseren en alle indrukken te verwerken.

In Leh worden we opgewacht door Nel, onze reisleidster, die ons van daaruit helpt te kiezen tussen alle mogelijkheden: kloosters bekijken, wandelen, mediteren, shoppen,kruidenworkshops volgen, dorpjes bezoeken etc...
We sluiten onze Ladakhexperience af met een tweedaags verblijf in Delhi (en hopelijk zien we dan eindelijk de Tah Mahal) en op 18 augustus landen we weer in Amsterdam.

We hopen af en toe een internetcafe tegen te komen zodat we onze website kunnen updaten. Mocht je geen zin hebben om deze mail te ontvangen dan kun je dat aangeven in het mailtje zelf.

Voor allen die ook op vakantie gaan: een hele goede tijd gewenst! Mocht je thuis blijven, maak er dan ook wat moois van!

We hopen jullie allen gezond en wel terug te zien!

Liefs van Jolanda en Fokje

• 15 Juli 2010 - 20:51

Jan En Yvon:

Heel veel plezier, wees voorzichtig en we zijn benieuwd naar jullie verslag!

Groetjes,

Yvon (Jan zit op zijn werk :()

• 15 Juli 2010 - 20:52

Simone:

Oh, wat fijn! Geniet ervan met elkaar. Ik wens jullie veel plezier!
    En ben weer beniewud naar jullie ervaringen.
    Liefs Simone

• 15 Juli 2010 - 20:57

Dinie:

Een geweldige,avontuurlijke reis gewenst!
    wij hebben geen lapje mee,ik lees het wel als we weer thuis zijn!

• 15 Juli 2010 - 20:59

Jelger:

Lieve schatten, ik hoop dat jullie een geweldige tijd hebben samen. Geniet er van en neem veel mooie verhalen mee naar huis.

Liefs van ons drietjes

• 15 Juli 2010 - 21:03

Adjana:

En dan nu eindelijk genieten . . . go girls!!! Moet ik jullie nog bellen om 5 uur ;-)?!

Dikkeliefs!!

• 15 Juli 2010 - 21:56

Klaas&Els:

Veel plezier allemaal! We lezen graag jullie verhalen...voor nu lekker slapen en goeie reis gewenst! Liefs,Klaas&Els

• 16 Juli 2010 - 05:23

Janny:

Dag lieve schatten, heel veel plezier samen! Heb het goed en kijk uit naar verslagen van jullie reis. Ook Jacqueline, Emmy en Angelique genieten van deze oh zo interessante reis. Ik gedachten reis ik een beetje mee.
    Dikke pakkert van mij, Janny

• 16 Juli 2010 - 07:33

Annet:

ik reis met jullie mee in jullie verslagen,
    geniet samen van dat prachtige land en van elkaar
    Dikke smok van Annet

• 16 Juli 2010 - 08:45

Ingrid:

Hallo Jolanda en Fokje,
    Ik wens jullie een heel fijne vakantie. Het programma ziet er geweldig uit.
    Geniet met en van elkaar.
    Liefs,Ingrid

• 16 Juli 2010 - 10:32

Margje:

hallo jolanda en fokje, wat heerlijk zo'n reis naar india, heel veel plezier gewenst en een goede reis en leuk om van jullie te horen
    liefs margje

• 16 Juli 2010 - 11:21

Nathaly:

Ik gun jullie alle mogelijke goede dingen des levens. Veel plezier!

• 16 Juli 2010 - 12:24

Sybrand:

Moi wichter!

vanmorgen heb ik jullie zien vertrekken! Ik zwaaide nog, maar jullie dachten "rare mannen op gekke tijdstippen, geen aandacht aan besteden" of zoiets..
    en om nou naar buiten te rennen, nee dat leek mij wat al te hysterisch.
    In gedachten wenste ik jullie een goede reis en veel inspirerende ervaringen. En nu doe ik het elektronisch nog eens over. Goede reis!

• 16 Juli 2010 - 12:55

Anneke:

Een hele mooie reis toegewenst!
    Miss you already.
    liefs,
    Anneke

• 16 Juli 2010 - 14:31

Gryt:

ik wens jullie allemaal een hele fijne reis!
    Hartelijke groeten

take care

• 16 Juli 2010 - 18:21

Jesmin:

Ha wereldreizigers,

Wat goed, alweer op reis naar een prachtig land!
    Pak je momenten samen, pak je kansen en have fun in dit mystieke land!

Groeten, Jesmin

• 17 Juli 2010 - 07:25

Henny En Inge:

Hallo dames,
    wat een avontuur! De pelgrim gaat nu echt zijn weg wandelen tussen de bergen...
    Veel reisgenot

xxx

• 17 Juli 2010 - 09:38

Broer Klaas:

Veel plezier en een mooie tijd toegewenst aan allen.

groetjes Klaas en Els en de rest

• 17 Juli 2010 - 09:59

Lies:

Het regent hier.
    Kun je extra blij zijn dat je weg bent.
    Ook de miauws v d katten.
    veel plezier, Lies.