Geevacueerd per helikopter - Reisverslag uit Leh, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu Geevacueerd per helikopter - Reisverslag uit Leh, India van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

Geevacueerd per helikopter

Door: Fokje

Blijf op de hoogte en volg Fokje

09 Augustus 2010 | India, Leh

Dag lieve familie en vrienden,

Even snel een kort berichtje om jullie gerust te stellen; we zijn vanmorgen per helikopter naar Leh gebracht vanuit Skui waar we al een paar dagen vast zaten vanwege hevige regen en daardoor landslides, modderstromen etc. We hebben echt doodsangsten uit gestaan en zijn erg blij dat we veilig hier zijn.
De telefoon werkt hier niet dus dit is de enige manier om te laten weten dat we velig zijn; Adjana, wil jij oma even bellen hierover?
ZO snel we kunnen komt er een langer verhaal, nu staan ze hier in de file bij het internetcafe.

Liefs van een dankbare Fokje en Jolanda!

  • 09 Augustus 2010 - 11:31

    Lies.:

    Blij dat jullie veilig zijn! Ik krijg er kippenvel van. Jullie beleven wel erg veel.... Ik opende net mijn mail.
    Hopelijk komen jullie weer wat bij!
    Een helicoptervlucht, ik moet er niet aan denken, maar jullie waren w.s. blij dat je er in kon. Ik hoop dat jullie het nu wat rustiger krijgen. liefs Lies.

  • 09 Augustus 2010 - 11:35

    Baukje:

    pfff, joh, wat ben ik opgelucht! Had vanochtend gelezen over de ramp in Leh en uitgerekend dat jullie precies op die donderdagavond dat het gebeurde zouden moeten zijn aangekomen. Veel sterkte met de verdere (thuis?)reis!
    Baukje

  • 09 Augustus 2010 - 11:43

    Adjana:

    Dag lieverds, fijn om wat van jullie te horen!! Ik heb vannacht nog gedroomt dat het niet goed afgelopen was, dom hè :S. Waarschijnlijk is mijn fantasie een beetje op de loop gegaan, na het zien van de beelden. Ik ben blij dat jullie veilig zijn!!

    Take care, dikke kus!!
    Ps; ik heb oma gebeld.

  • 09 Augustus 2010 - 11:57

    Els:

    Eindelijk bericht! Gelukkig dat jullie in veiligheid zijn. Wat een toestand zeg!Sterkte met alles en ik hoop gauw meer te horen. Liefs, Els

  • 09 Augustus 2010 - 12:51

    Ingrid:

    Hallo vrouwen,
    Ook ik was al steeds naar het nieuws aan het kijken en hoorde van de toestanden met de overstromingen.
    Fijn om jullie bericht te lezen en dat jullie veilig zijn.Wat een spanning moet dat voor jullie geweest zijn
    Liefs,
    Ingrid

  • 09 Augustus 2010 - 12:57

    Simon :

    Fjn dat jullie weer veilig terug zijn!

  • 09 Augustus 2010 - 14:27

    Ann:

    Wat vreselijk. Gelukkig zijn jullie nu veilig,
    lfs Ann

  • 09 Augustus 2010 - 14:47

    Inge:

    thanks God

  • 09 Augustus 2010 - 14:48

    Renee:

    Beste Fokje en Jolanda

    Gelukkig zijn jullie in veiligheid gebracht. Welicht lezen jullie dit pas later, maar ik ben Renee van Heteren, ik werk voor RTL Nieuws. Zou het mogelijk zijn om jullie per telefoon te spreken? Ik ben te bereiken op 0031356718831. Jullie kunnen me ook een nummer sturen naar renee.van.heteren@rtl.nl.

    Bij voorbaat dank en veel sterkte!

    Vriendelijke groeten,

    Renee

  • 09 Augustus 2010 - 15:04

    Sybrand:

    laiverds

    wat ben ik blij met jullie berichtje. Wat griezelig voor jullie,allemaal. Kom goed weer thuis!
    moi hè
    Sybrand

  • 09 Augustus 2010 - 16:15

    Marianne E:

    Lieve beiden,

    Ben zelf net terug van een (gewone) fietsreis door Tjechië en Duitsland. Gelukkig wist ik niets van jullie problemen. Maar toch, Fokje, blijf voorlopig maar eens een poosje veilig bij ons.

  • 09 Augustus 2010 - 16:17

    Jorn En Marijke:

    Gelukkig! Onze gedachten zijn bij jullie. Liefs

  • 09 Augustus 2010 - 16:33

    Ineke Vos :

    Fijn dat jullie veilig zijn !!
    Ik zat er al erg over in.
    Goed om te horen,
    Kus Ien

  • 09 Augustus 2010 - 17:38

    Klaas:

    Geweldig om te horen dat jullie veilig zijn.
    We zaten goed in spanning.
    Een dikke knuffel van je broertje Klaas.

  • 09 Augustus 2010 - 18:11

    Simone:

    Nou...wat een avonturen en spanning. Blij dat jullie weer veilig grond voelen! Liefs

  • 09 Augustus 2010 - 19:31

    Anjo:

    Zo blij iets van jullie te horen en dat jullie veilig zijn.
    Pas goed op elkaar en een dikke knuffel (en een extra voor Emmie)

  • 09 Augustus 2010 - 20:03

    Catharina,:

    Dankbaar, ja, mooi woord voor zo'n situatie.
    Wat een reis zeg, over avonturen gesproken.
    Je bent er wel even helemaal uit, zal ik maar zeggen...
    Geeft vast ook een bijzondere band, als je zoiets met elkaar meemaakt. Op de reünie later volop gespreksstof.
    Heb het nog maar zo goed mogelijk samen, hoor graag weer van jullie.
    Veel liefs,
    Catharina.

  • 10 Augustus 2010 - 07:13

    Yoke:

    oh gelukkig.....
    avonturen zijn leuk,
    maar het kan overdreven worden.
    liefs Yoke

  • 10 Augustus 2010 - 07:43

    Mia:

    Hallo Jolande en Fokje,

    Gelukkig dat jullie heelhuids terug zijn in de bewoonde wereld. Jullie hebben wel ervaring opgedaan in het incasseren van tegenslagen.Goede thuisreis gewenst. gr.

  • 10 Augustus 2010 - 08:23

    Aleida.:

    Bilal had me al verteld dat er problemen waren in Ladakh. Ik zat toen in Frankrijk.
    Goed van jullie te horen.
    Wat voel je je dan nietig met al dat natuurgeweld.
    Dikke kus voor jullie beide.

  • 10 Augustus 2010 - 08:35

    Mamma:

    gelukkig wist ik niets van alle ellende waar jullie in verzeild geraakt waren dus ben ik nu pas heel ongerust. een eerdere reactie van mij is kennelijk niet aangekomen , niet goed gedaan zeker . ik brobeer het nu nog een keer Het is me de reis wel hoor! maar wat een geluk dat jullie nu weer veilig zijn en dat julliie ,na alle emotie"s nog een goede week zullen hebben! ik zal heel blij zijn als iedereen weer veilig thuis is . erika loopt door de Pireneeen en als alles goed gaat is Rooel vanavond weer in het land! dag lieve kinders ,houd goedemoed en heel veel sterkte Liefs en zoenen! mamma

  • 10 Augustus 2010 - 09:34

    Laura:

    Lieve Fokje, wat een verhaal! Blij dat jullie veilig zijn!!
    Liefs

  • 10 Augustus 2010 - 09:59

    Eline:

    Ik kreeg een sms van Sahal die vroeg of jullie ok waren...Eerst begreep ik niet wat hij bedoelde, maar toen hoorde ik het nieuws! Blij om te horen dat jullie veillig zijn!
    sterkte!!! Liefs Eline en do

  • 10 Augustus 2010 - 11:07

    Anneke:

    Gelukkig zijn jullie weer veilig! Ik denk aan jullie en zie uit naar verdere berichten. Sterkte gewenst en liefs van Anneke

  • 10 Augustus 2010 - 13:03

    Quintin:

    ahhhhhhhhhhhh gelukkig maar zeg! succes daar!

    Quintin

  • 10 Augustus 2010 - 14:11

    Els Van P.:

    Lieve Fokje en Jolanda,
    Fijn te lezen dat het goed met jullie is. Wat een avonturen! Hopelijk zijn volgende reizen wat minder spectaculair en blijven jullie de komende tijd in het rustige Sauwerd!

  • 10 Augustus 2010 - 18:11

    Dinie:

    Net al jullie belevenissen gelezen!
    Wel heftig hoor!
    maar je hebt zo wel wat te vertellen!
    Veilige reis gewenst,mooie foto's trouwens!

  • 10 Augustus 2010 - 20:42

    J&w:

    Wat een geluk dat jullie er door gekomen zijn.Wij zaten hier in de rats met het onbekende, maar jullie zitten met je eigen ervaringen en dan al die ellende van de geteisterde bevolking daar. Heel,heel veel sterkte! ook voor de reis terug.

  • 18 Augustus 2010 - 18:42

    Elsje:

    godzijdank, m'n drie vriendinnetjes weer veilig aan land. Groet ook Emmy van me. Iets minder heftige avonturen is ook goed. Liefs, E

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Leh

Ladakh

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2010

Home sweet home...

17 Augustus 2010

Bijna thuis

15 Augustus 2010

Veilig in Delhi!

14 Augustus 2010

Onze laatste dagen in Ladakh

12 Augustus 2010

Ons verblijf in Leh
Fokje

Actief sinds 15 Nov. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 135064

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Thailand, Laos en Cambodja

24 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Zuid Afrika

27 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Curacao

10 December 2010 - 28 December 2010

Zuid Afrika

16 Oktober 2010 - 01 November 2010

Suriname

16 Juli 2010 - 18 Augustus 2010

Ladakh

27 Mei 2010 - 12 Juni 2010

Suriname, Aruba en Curacao

06 April 2010 - 19 April 2010

Zuid Afrika

11 December 2008 - 04 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: