Eindelijk thuis! - Reisverslag uit Sauwerd, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu Eindelijk thuis! - Reisverslag uit Sauwerd, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

Eindelijk thuis!

Door: Fokje

Blijf op de hoogte en volg Fokje

25 April 2010 | Nederland, Sauwerd

Gisteren om kwart over 11 landde het vliegtuig waar ik gelukkig ook in zat op Nederlandse bodem!
Veel mensen applaudiseerden toen de wielen de grond raakten; dat waren degenen die net als ik dagen vast hadden gezeten in den vreemde.

Mijn koffer was er ook en Jolanda stond me op te wachten; het was heerlijk om elkaar weer te zien!

We reden door het vlakke Nederland waar alles ineens een stuk groener en vrolijker was geworden dan 3 weken geleden en ik had het gevoel dat ik maanden was weggeweest.

Thuisgekomen bloeide er al van alles in de tuin; we zijn hier pas in juli komen wonen dus het is nu elke dag weer een verrassing wat er opkomt...

Vannacht weer in mijn eigen bed geslapen en nu zit ik in mijn eigen keuken op mijn trouwe leppie te typen. Jol is er al vandoor; ze heeft een kooroptreden in Amsterdam dus ik heb de dag voor mezelf. Als het goed is zijn Joze en Henk inmiddels ook geland op Schiphol dus onze hele projectgroep is weer thuis! Toch nog eerder dan 2 mei gelukkig.

Ik heb nu nog wel een retourtje Kaapstad over; hopelijk neemt het reisbureau dat terug en kom ik er niet door in de problemen!

Straks even naar Leeuwarden om mijn bezorgde moeder te laten zien dat ik echt niet ben opgegeten door de cheetahs en morgen fijn weer aan het werk!

liefs uit Sauwerd,

Fokje

• 25 April 2010 - 12:36

Zus Els:

Welkom thuis! x x x

• 25 April 2010 - 12:54

Els:

Fijn weer thuis te zijn! Groetjes aan moeke:-)

• 25 April 2010 - 13:01

Ingrid:

Eindelijk dan. Fijn voor je (jullie) en weer samen!
    Liefs,Ingrid

• 25 April 2010 - 13:40

Dinie:

Welkom home!!

• 25 April 2010 - 14:36

Ann:

Veel aan je gedacht, fijn dat je weer thuis bent.

take care,
    Ann

• 25 April 2010 - 16:26

Gryt:

Fijn dat je veilig thuisgekomen bent!
    Groeten, ook aan Jolanda!
    Gryt

• 25 April 2010 - 19:56

Collega Ina Sijperda:

Beste Fokje,

Met veel plezier je verslagen gelezen en straks erg benieuwd naar je mening over de bedijven/instellingen waar de studenten stage lopen. Ik bel je binnenkort en fijn dat je weer 'in one piece' thuis bent.

• 25 April 2010 - 21:16

Hein PU:

Nou fijn hoor!!
    Wat een leuk verslag, ik heb zin om ook zo weer te gaan.

Wie weet spreke we elkaar nog de aankomende tijd.

Hein

• 25 April 2010 - 21:31

Yoke:

wat heerlijk dat je weer thuis bent. Jolly miste je! Nu moet ik voorlopig je leuke verslagen weer missen, maar je hebt nog wat reizen voor de boeg dit jaar.
    Eerst maar even bijkomen van dit avontuur.
    liefs yoke

• 29 April 2010 - 06:40

Laura:

ha Fokje,
    Fijn dat je weer veilig thuis bent. Prima timing want de winter lijkt hier nu echt te beginnen. Ben benieuwd naar de verhalen voor je volgende reis!
    liefs van Laura (en Liv in slaapzak!)

• 03 Mei 2010 - 09:46

Linda Reijnders:

hoi fokje,

wat een geweldige verhalen weer. nou, ik heb mn emailadres ook toegevoegd aan de lijst hoor!

geniet van alles!

liefs linda