Daar ga ik weer! - Reisverslag uit Sauwerd, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer! - Reisverslag uit Sauwerd, Nederland van Fokje Veen - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer!

Door: Fokje

Blijf op de hoogte en volg Fokje

28 Mei 2010 | Nederland, Sauwerd

Nog maar net bekomen van mijn verlengde reis naar Zuid Afrika ben ik al weer mijn koffer aan het pakken voor de volgende trip; Suriname, Aruba en Curacao...
Het leek er aanvankelijk op dat het alleen maar zou gaan regenen in Paramaribo de komende week maar gelukkig zijn de regenvoorspellingen ingekrompen naar zondag en maandag ( zo blijf ik qua natheid solidair aan jullie!)
Ben benieuwd wat de verkiezingen voor invloed hebben op het klimaat in Suriname! De afgelopen week kwamen veel mensen daar niet op hun werk, dat gaat toch even anders dan in Nederland...

We gaan deze keer met een kleinere groep; van het Alfacollege twee dames, Jeanet en Mieke, en van de Hanzehogeschool dezelfde drie als de vorige keer.

Mieke zal met mij de plekken voor Sociale Studies gaan bezoeken. Het gaat nu al op z'n Surinaams; we hebben slechts 1 afspraak staan(gelukkig wel veel telefoonnummers...)

Ik hou jullie op de hoogte van mijn belevenissen en ik vind het heel erg leuk om af en toe een berichtje terug te ontvangen!

• 28 Mei 2010 - 09:58

Anneke:

Ik wens je een goede reis toe, hopelijk dit keer zonder vertraging, en ik kijk weer uit naar je berichten.
    Groetjes, ook aan Mieke, en liefs,
    Anneke

• 28 Mei 2010 - 10:01

Eline:

veel plezier daar. Ik ben al druk aan het nadenken wat we willen op onze dag ;) maar dat is een zorg van later..
    tot over 2 weekjes

• 28 Mei 2010 - 10:25

Ingrid:

Hallo Fokje,
    Ik wens je een voorspoedige reis zonder toestanden.
    Leuk om je weer te mogen volgen.
    Liefs,Ingrid

• 28 Mei 2010 - 10:42

Jillis:

Fokje, Volgende keer wil ik als afgestudeerde SPH'er, en PABO'er op zoek gaan naar stageplaatsen voor beide studies in bijvoorbeeld: Peru, Mexico, Zuid-Afrika, Kenia etc :P
    COUNT ME IN :)
    Goede reis,
    x

• 28 Mei 2010 - 13:02

Ann:

Hello Sunshine,
    veel plezier en droog weer
    take care

• 28 Mei 2010 - 13:22

Hans:

Wel op tijd weer terug zijn voor ons eindgesprek he ;)

Veel plezier, werkse, maar geniet er ook van!

Groetjes hans en erik!

• 28 Mei 2010 - 14:17

Adjana:

Nou, daar gaat ze weer hoor ;-)! Ik doet toch iets niet goed.....want ik zit nog steeds in Hollandia en mijn ouders die reizen maar :D! Een goede reis, ik ben erg benieuwd naar je verhalen.

Dikke kus!

• 28 Mei 2010 - 14:22

Ankie:

Jeee Fokje , ben jij dat ?? Totally metamorfose , staat je goed je nieuwe kapsel en bril . Veel plezier en een behouden thuiskomst .Xx

• 28 Mei 2010 - 15:47

Els (van Putten):

dag fokje
    Ik ben benieuwd hoe het je deze reis vergaat. Veel (werk) plezier en mooi zonnig weer gewenst.
    Mooie foto!

• 28 Mei 2010 - 16:01

Belinda:

Veel plezier maar weer...blij dat je de vorige keer goed terug gekomen bent!!

Liefs,
    Belinda

• 29 Mei 2010 - 08:14

Nathalin:

Hey Fokje,
    Ik sluit me helemaal bij je dochter aan, we doen toch iets niet goed! hahaha.
    Een hele fijne reis toegewenst en neem je misschien baka bana's mee? Tot gauw!
    Groet, Nathalin

• 29 Mei 2010 - 08:15

Aleida:

Lieve Fokje.
    Goeie reis naar een andere kant van de wereld. Hopelijk neem je naast je werkzaamheden nog iets mee van de gebieden waar jij bent.
    Ook Jolanda een zinvolle tijd toegewenst. het is wel wat als je echtgenote zo reislustig is.
    Ik vertrek a.s. donderdag om naar de bruiloft van Showkat te gaan.
    Dus op naar de zon. Dikke kus

• 30 Mei 2010 - 08:51

Marja:

Tjonge, jij bent veel weg! Je komt vlak voor familiedag weer terug he? Kan je meteen weer een reisje maken, met de boot. Hopelijk is het dan iets droger dan nu bij jou. Wel lekker fris lijkt me. Moet eigenlijk bezig met mijn studie, maar heb iets vluchtgedrag. Veel plezier daar!

Marja